/usr/libexec/ld-elf.so.1: Shared object "libintl.so.4" not found

Jaroslav Napravnik Beethoven at centrum.cz
Thu Jun 3 08:03:38 CEST 2004

Dan Lukes napsal(a):

>     Jen na okraj - FreeBSD nejsou Windows. SOubor nemuze byt tak
> zamceny, aby nesel nahradit. Ano, muze nejit prepsat (tedy otevrit na
> zapis a zapsat novy obsah), vzdy ale jde smazat a vytvorit novy.

Kdyz ovsem pomineme pouziti chflags na zmenu flagu napr. na sunlnk. To
pak soubor opravdu nesmazeme.

V tom pripade je potreba se nejdriv podivat jaky flag soubor ma pomoci
ls -alo, kdyz ve sloupci za vlastnikem a skupinou je flag napr. schg,
puzijte (prihlasen jako root)
 >chflags noschg soubor

pro detaily viz man chflags.

(Zmena flagu funguje pouze pri kern.securelevel<1, ktere se nastavi pres
sysctl, nebo pri startu systemu v /etc/rc.conf)

Note: Soubor /usr/libexec/ld-elf.so.1 skutecne ma priznak schg

Jinak souhlasim s predchozimi doporucenimi.

Jarek