/usr/libexec/ld-elf.so.1: Shared object "libintl.so.4" not found

Pav Lucistnik pav at oook.cz
Wed Jun 2 21:09:01 CEST 2004

V st, 02. 06. 2004 v 20:44, Pavel Hlubik píše:

> Zdravim konferenci,
>
> nevite nekdo jak se dostat z nasledujiciho problemu. Chtel jsem si
> nainstalovat sambu. Port ale vyzadoval nove verze portu 'gettext' a 'expat'.
> Ty jsem nainstaloval pomoci make deinstall && make reinstall. Pri pokusu
> instalovat sambu jsem ale obdrzel hlaseni :
>
> /usr/libexec/ld-elf.so.1: Shared object "libintl.so.4" not found
>
> Aby toho nebylo malo, tak taky nechodi 'mc'. Konci stejnou chybou. Nastesti
> mam zrovna v chodu na pomocnem pocitaci FreeBSD 5.2.1, tak jsem si udelal
> balik 'mc' a nainstaloval jej. Jak takz chodi. Zkousel jsem soubor
> [...]

1) Prekompiluj vsechny programy ktere stale linkuji verzi libintl kterou
jsi smazal. Pomucka: jednim z nich je gmake, utilita nutna ke kompilaci
jinych programu, ktera samby. Tou zacni.

2) Uz nikdy neaktualizuj nainstalovane porty pomoci make deinstall &&
make reinstall. Nainstaluj si sysutils/portupgrade a pouzivej ho.

--
Pav Lucistnik <pav at oook.cz>
              <pav at FreeBSD.org>

Ah I don't know what you mean, so I'll just sit here and smile at you :)
--
Pav Lucistnik <pav at oook.cz>
Co vime o lasce? Laska je jako hruska. Hruska je sladka a ma urcity