/usr/libexec/ld-elf.so.1: Shared object "libintl.so.4" not found

Pavel Hlubik phlubik at seznam.cz
Wed Jun 2 20:44:54 CEST 2004

Zdravim konferenci,

nevite nekdo jak se dostat z nasledujiciho problemu. Chtel jsem si
nainstalovat sambu. Port ale vyzadoval nove verze portu 'gettext' a 'expat'.
Ty jsem nainstaloval pomoci make deinstall && make reinstall. Pri pokusu
instalovat sambu jsem ale obdrzel hlaseni :

/usr/libexec/ld-elf.so.1: Shared object "libintl.so.4" not found

Aby toho nebylo malo, tak taky nechodi 'mc'. Konci stejnou chybou. Nastesti
mam zrovna v chodu na pomocnem pocitaci FreeBSD 5.2.1, tak jsem si udelal
balik 'mc' a nainstaloval jej. Jak takz chodi. Zkousel jsem soubor
'/usr/libexec-ld-elf.so.1' nahradit souborem z FreeBSD 5.2.1, ale system jej
ma zamceny. Neporadite nekdo co s tim? Diky za radu.

Pavel Hlubik

uname-a:
FreeBSD mx 5.1-RELEASE FreeBSD 5.1-RELEASE #0: Thu Jun  5 02:55:42 GMT 2003
root at wv1u.btc.adaptec.com:/usr/obj/usr/src/sys/GENERIC  i386