Prosba

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Jun 2 17:06:27 CEST 2004

d.a.n at email.cz wrote:

> Zdravim vás všechny a chtel bych se zeptat jestli se tu najde někdo
> kdo by mi poradil s OS FreBSD nevim jká je to verze a neumim  s tim
> vůbec nic udělat :)) potřebuju nastavit různou prioritu na různé
> porty kvůli hraní po netu aby sem měl nižší prioritu na serfování a
> vyšší pro hraní jestli to vůbec jde :))

> můžete mi poradit jak nebo kde to najdu? :)

	Verzi zjistis prikazem "uname -a"

	Rady k jednotlivym prikazum, komponentam a systemum pomoci "man" (takze
"man man" je dobry zacatek).

	Rady trochu vseobecnejsi pak velmi pekne obsahuje Handbook (odkaz je na
WWW strankach FreeBSD)

	Co znamena "nastavit ruzne priority na ruzne porty" mi neni tak uplne
jasne, ale asi nic nezkazim radou "man dummynet" - zajima te zejmena "pipe".

	A jeste mozna takovy tip na zaver - zkus se zeptat spravce toho systemu
- ten (snad) vi co to je a jak se to nastavuje, kdyz to instaloval).