Dansguardian

Peter Rosa prosa at pro.sk
Wed Jun 2 00:35:02 CEST 2004

Zdravim vas pani,

mam prosbu o radu - chcem nainstalovat Dansguardian z portov na stroj, kde
bezi Squid. Nechcem vsak instalovat Apache ani nic podobne.
V ports/www/dansguardian je Makefile, kde sa hovori:
RUN-DEPENDS: squid......
                             apache.......

Skutocne mi staci vymazat ten riadok o Apachi a uz nebude vyzadovat jeho
install ?

Velmi nerad zasahujem do Makefilov v portoch - uz som co to posahal a potom
to lepit dokopy popri inej robote...
Tak si dovolim obtazovat vas, jakozto skusenejsich ;-)

Peter Rosa

P.S.: Inak Apache je tam potrebny len na to, aby DG spustil nejake CGI a
zobrazil uzivatelovi chybovu hlasku :-( A mam potvrdene, ze nie je
podmienkou instalacie. V jeho konf skripte staci nastavit premennu
"accessdeniedaddress" na stroj s Apachom a je to.