Jak na ztraty packetu

Pavlicek Jaroslav Ing. Jaroslav_Pavlicek at kb.cz
Tue Jun 1 15:01:16 CEST 2004

Jasne, dejme tomu, ze z tehle stranky veci uz neni moc co optimalizovat:
1. 24dBm antena zapojena primo do AP je jiste daleko za hranici
povoleneho vykonu
2. i kdyz spoj ja <--> AP na ktere jsem pripojen je ok, dochazi ke
ztratam v casti site, kde s tim nemohu nic delat

Musi nekde existovat moznost zmensit u TCP timeout pro opakovani
packetu, ktery nebyl potvrzen.

--- Jarda