Problem s IDE diskom

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Tue Jun 1 09:09:51 CEST 2004

On Mon, May 31, 2004 at 08:11:02PM +0200, Dan Lukes wrote:

> 	Tohle je ale preci jen o patro niz nez kam saha vinum ...
>
> 	Krome chyby disku muze jit o zavadu chipsetu (oboji muze byt
> 	teplotne zavisle), takz muze jit o problem se sdilenim preruseni (pokud je
> na stejnem preruseni dalsi zarizeni) nebo vubec chybnou hardwarovou
> konfiguraci. Samozrejme, nelze vyloucit ani chybu ovladace disku.
>
> 						Dan
praveze kdyz je READ_DMA chyba tak je to hw, kdyz je WRITE_DMA tak je to
ovladac/false-positive ;) (aspon tak to tvrdi sos - mam ten samy
problem, ale u mne jde o problem chapani geometrie ata driverem)

;)

co se tyce vinumu - zkousel jsem root at vinum a mam deterministicky
opakovatelny crash. grog o tom vi (resp. informoval jsem ho) ale nezda
se ze by se neco delo - snad to vyresi GEOMifikce vinumu

roman