Koffice M$ word excel import

Petr Řehoř Petr.Rehor at i.cz
Thu May 27 20:57:58 CEST 2004

> Dekuji, odpoved hodna chlapa..

:-)

> Nejdrive cvsup port-supfile a pak do toho
> Takze alespon nastavit optimalizaci pro CPU a spustit kompilaci KDE ?

Optimalizace se nejsnaz nastavi v /etc/make.conf. Jak na to se najde
v /usr/share/examples/etc/make.conf (lovim to z pameti, mozna ze je to
kousek vedle).

Kompilaci KDE nastartovat nejlepe z portu x11/kde

> Kde najdu treba scanner, fotak, tiskarnu, usb-disk?
> Jak tohle nastaveni uchovam pro pristi kompilaci?

Nejjednodussi je v x11/kde udelat make clean a on vypise vsechny
porty na kterych zavisi. Taky to jde pomoci ports_glob ktery je
soucasti portupgrade. Potom se projdou Makefily techto portu a v
nich jsou obvykle videt testy promennych typu WITH_* a WITHOUT_*.
Nektere porty mozna nastaveni vypisuji pokud v nich spustite make.
Svoje volby muzete dat bud do /etc/make.conf pokud maji platit
globalne, nebo do Makefile.local v adresari portu.

Petr