Kdy ma smysl pouzit NAT?

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed May 26 14:26:17 CEST 2004

Zbyne(k Burget wrote:
> Pripada mi, ze trosicku nevite, o cem mluvite. Kdy a proc pouzit NAT je
> naprosto jasna vec a nema moc smysl uvazovat o tom, kdy ano a kdy ne.
> NAT nema nic spolecneho s filtrovanim paketu nebo omezovanim provozu.

	No, pro presnost by bylo potreba vyrok trochu preformulovat.

	NAT nema za cil filtrovat pakety nebo omezovat provoz. Nicmene,
fakticky, z principu cinnosti, to samozrejme dela. Napriklad zamezuje
moznosti navazat spojeni "z venku" na pocitace v prekladane siti.

	Takze prohlaseni, ze NAT nema nic spolecneho s filtrovanim paketu nebo
omezovanim provozu se mi zda byt presprilis radikalni ...