restart BSD

Peter Sedivy - PeSe pese at pese.sk
Wed May 26 09:15:27 CEST 2004

nuz, pokial pouzivate GNOME, alebo KDE, tieto prostredia maju tuto volbu
automaticky. (ak mate rozbehnute pm a mate atx zdroj, tak sa to aj vypne)

inac to sudo naozaj nie je zle riesenie, len by som obmedzil spustanie toho prikazu
len vtedy, ak user sedi lan za tym strojom (cize zakazal by som to spustanie po
sieti, ak je user prihlaseny z inych strojov)