Koffice M$ word excel import

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue May 25 21:14:26 CEST 2004

Petr Stekl SNQ wrote:

> Je to ono?

	Je a neni.

	Je to, zrejme, to kvuli cemu jste sem puvodne psal.

	Ale neni to chyba pri kompilaci koffice, jak jste puvodne psal.

	Pred kompilaci koffice se zjistilo, ze na systemu nemate nainstalova
jeden z potrebnych balicku:

> ===>   koffice-1.3.1,1 depends on executable: dot - not found
> ===>    Verifying install for dot in /usr/ports/graphics/graphviz

	Takze se stahnul tento balicek, protoze nejprve je nutne zkompilovat a
nainstalovat ten. Jenze, pred jeho kompilaci se zjistilo ...:

> ===>   graphviz-1.12 depends on shared library: tk84.1 - not found
> ===>  Configuring for tk-8.4.6,1

	Takze se stahnul tento balicek, protoze nejprve je nutne zkompilovat a
nainstalovat ten. No a teprve pri kompilaci tohoto balicku doslo ke
zminene chybe.

> [...]
> -Wconversion -Wno-implicit-int -fPIC
> -I/usr/ports/x11-toolkits/tk84/work/tk8.4.6/unix
> -I/usr/ports/x11-toolkits/tk84/work/tk8.4.6/unix/../generic
> -I/usr/ports/x11-toolkits/tk84/work/tk8.4.6/unix/../bitmaps
> -I/tmp/a/ports/lang/tcl84/work/tcl8.4.4/generic -I/usr/X11R6/include
> -DHAVE_UNISTD_H=1 -DHAVE_LIMITS_H=1 -DTCL_WIDE_INT_TYPE=long\ long
> -DSTDC_HEADERS=1 -DHAVE_SYS_TIME_H=1 -DTIME_WITH_SYS_TIME=1
> -DHAVE_PW_GECOS=1      -DTCL_NO_DEPRECATED -DUSE_TCL_STUBS
> /usr/ports/x11-toolkits/tk84/work/tk8.4.6/unix/../generic/tk3d.c

	Coz zpusobilo, ze balicek neni k dispozici a proto neni mozne
kompilovat ani:

> Stop in /usr/ports/graphics/graphviz.
> *** Error code 1

	Coz zpusobilo, ze balicek neni k dispozici a proto neni mozne
kompilovat ani:

> Stop in /usr/ports/editors/koffice-kde3.

	Rict, ze doslo k chybe pro kompilaci koffice bylo ponekud zavadejici -
k te kompilaci ani nedoslo.

	Proc doslo k chybe pri kompilaci tk-8.4.6,1 nevim. Z chyboveho hlaseni
to prilis zrejme neni.

	Nicmene, je otazka, zda si opravdu i vsechny zavisle balicky chcete
kompilovat ze zdrojovych kodu. Mozna by bylo efektivnejsi nainstalovat
hotovy package (idealne z casove odpovidajici verze onoho balicku, ale
uplne kriticke to neni - pokud mate strom portu aktualni, pak bych bez
obav pouzil packages-4-stable, pokud pochazi z nejake release a nebyl
aktualizovan, pak package ze stejne release - i kdyz i v tomto pripade
lze pouzit posledni ze stable).

	Nevim, jestli je takove michani oficialne doporucovano, ale ja ho
vyhodnotil jako pripustne a pomerne dlouho ho uspesne a bez vetsich
problemu pouzivam. Nicmene, Your mileage may vary.

	No a az budete mit graphviz-1.12 nainstalovan, pak bude cas vratit se k
tomu, o co vam jde nejvic - ke kompilaci koffice.