Automaticke spustenie postfixu

Pavlicek Jaroslav Ing. Jaroslav_Pavlicek at kb.cz
Tue May 25 12:53:16 CEST 2004

Dve veci:

1. Standardne se pri instalaci vytvori soubor

	/usr/local/etc/rc.d/postfix.sh

dily kteremu se postfix spousti po spusteni. To zkontrolujte a pripadne
si ho vytvorte:

#!/bin/sh
/usr/local/bin/postfix start

2. pokud tam ten soubor je a pritom se Postfix nespousti, bude zrejme
problem v tom,ze na neco ceka a zasekl se. Zpravidla, pokud jej mate
pusteny proti databazi a ta se ma startovat az po nem, tak nenabehne ani
Postfix ani databze :)
Zvlast, kdyz pracujete dalkove se na to "dobre" prichazi.
Potom jsem to resil prejmenovanim spoustecich skriptu na
010.pgsql.sh
020.postfix.sh

--- Jarda Pavlicek