jak dostat sha1 do src/sbin tree

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sun May 23 19:12:21 CEST 2004

Radim Kolar wrote:

> no, ja bych to toho openssl nemichal. Ma totiz odlisne command-line parametry,
> coz by prislusne perlovske scripty moc nedocenily.

	Otazka je, jestli je vhodne/rozumne smerovat system do situace, kdy
jednu a naprosto tutez funkci vyrizuji dva kusy kodu, ktere se lisi jen
v nazvech parametru.

	Jestli ono by nebylo lepsi md5 i sha1 pocitat pomoci openssl, kdyz uz v
systemu stejne je - a upravit v tomto smeru scripty, ktere tyto utility
volaji. Na FreeBSD i na NetBSD.

	Desim se toho, ze za par dnu najdete sha1 na Linuxu, ktere bude mit
zase trochu jine parametry a bude se vyrabet dalsi binar, se kterym si
vystacime - nez najdeme md5 na AIXu ...

	Zatimco v letectvi je redundance pomerne dobry napad, v pripade utilit
k OS mi to az tak skvele nepripada.

	Kdyz uz chcete OS unifikovat, ocekaval bych nejaky trochu
sofistikovanejsi pristup nez "ad-hoc" kopirovani mezi nimi, jak se to
zrovna namane ...

	Nicmene, muj nazor neni dogma. Zkuste to prosadit - treba nekoho ukecate.