jak dostat sha1 do src/sbin tree

Radim Kolar hsn at netmag.cz
Sat May 22 18:26:23 CEST 2004

> 	Jen se chci ujistit - chces, aby v zakladni distribuci byl symlink ln
> 	-s /usr/bin/openssl /sbin/sha1
no, ja bych to toho openssl nemichal. Ma totiz odlisne command-line parametry,
coz by prislusne perlovske scripty moc nedocenily.

md5 je slinkovana oproti src/lib/libmd. Podobne jako je tomu v netbsd.  netbsd
ma ovsem utility(1) i pro ostatni hashe podporovane touto knihovnou. Freebsd ma
oproti netbsd zase lepsi md5 manpage.

>   Zrejme to nechapu spravne, protoze na vyrobeni symlinku nejsou treba
> ani zdrojove kody ani bych (i v pripade, ze by to v NetBSD bylo vyrobeno
> take symlinkem) patrne nehovoril o importu ...
v netbsd je to udelano hardlinkem mezi md2/4/5/sha1.

> 	No az budes presne vedet co to chces, bude asi opravdu nejlepsi to
> 	nejdriv probrat v -current ...
Zrovna v tomto pripade vim docela presne co chci. Jen potrebuju najit nekoho
kdo to tam commitne, pokud nebudou ostatni nejak moc proti. Je mne jasne ze
jedna vec je to tam commitnout a druha vec je ten commit potom ubranit.. Osobne
bych byl pro netbsd import s ponechanim stavajici md5.1 manpage. Bylo by s tim
totiz nejmene prace. Nevim ovsem jak se freebsd team tvari na konkurencni
netbsd kod. V pripade ze zle, tak bych to sha1.c nakodoval, s manpage by to
bylo uz horsi.

Muzu to ovsem taky hodit do portu s tim ze kdyz se nastavi nejaky flag na to
preinstaluje pres zakladni system. Tomu bych se ale rad vyhnul, abych
nevytvarel vetsi chaos nez je nutne.