WiFi Zcomax XI-626 mrzne

Vaclav Rehak vasek at openbsd.cz
Sun May 23 15:14:43 CEST 2004

On Sat, May 22, 2004 at 10:41:12PM +0200, Cizek Milan wrote:

> Delo se mi to same na firmwaru 1.5.6 v ap modu, ruzne timeouty, karta sice
> fungovala dal, ale vystupni vykon se snizoval az k 0. Nyni mam na vsech
> kartach 1.8.0 a bez problemu. Ale na karte, ktera dela AP musim mit 1.5.6,
> ani s 1.7.4 se mi na ni totiz klienti neasociuji. Signal je meritelny, vse
> se tvari normalne, vidim MAC, ssid atd., ale proste se nepripojim. Jaky
> pouzivate firmware na kartach provozovanych v hostap? Diky

Mival jsem podobne problemy s firmwarem 1.5.6 - karta se obcas
zasekla a pomohl jen reboot masiny. Ted uz nejakou dobu (par tydnu)
jedeme s nejnovejsim firmwarem 1.8.0, jak v rezimu AP, tak jako klient
a zatim se problemy nevyskytly. Pouzivam FreeBSD 5.2.1 a dokonce
funguje i regulace vykonu (po patchnuti wicontrol).

Jinak to na me pusobi, ze firmware Prism je obecne dost spatny,
zejmena v HostAP rezimu, a najit nejakou stabilni konstelaci znamena
vetsinou vyzkouset hodne ruznych verzi. Ruzni lide hlasi protichudne
vysledky, takze stejne nejvice zalezi na mistnich podminkach.
Vice viz prislusne debaty na czfree.net - i kdyz se tykaji jen Linuxu,
vetsinu zaveru lze aplikovat i na FreeBSD.

Vaclav Rehak