jak dostat sha1 do src/sbin tree

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sat May 22 15:10:36 CEST 2004

Radim Kolar wrote:

> Docela dost bych ocenil, kdyby byla utilita sha1 v zakladnim systemu FreeBSD,
> tak jako je tomu v Netbsd. Zdrojove kody muzu vyrobit a to budto upravou md5
> nebo importem z Netbsd.
>
> Jake kroky mam za ucelem importu sha1 podniknout? Poslat to jako PR? Nebo
> otravovat v -current ml?
>
> Je tu nekdo kdo ma commit prava do src? Potreboval bych vedet, jak to v
> praxi chodi.

	Jen se chci ujistit - chces, aby v zakladni distribuci byl symlink ...
ln -s /usr/bin/openssl /sbin/sha1

   Zrejme to nechapu spravne, protoze na vyrobeni symlinku nejsou treba
ani zdrojove kody ani bych (i v pripade, ze by to v NetBSD bylo vyrobeno
take symlinkem) patrne nehovoril o importu ...

	No az budes presne vedet co to chces, bude asi opravdu nejlepsi to
nejdriv probrat v -current ...