WiFi + regulace vykonu ve FreeBSD

Smita smita at soaplzen.cz
Sat May 22 10:33:25 CEST 2004

Cizek Milan wrote:
> Asi by bylo dobre napsat o jakou kartu (cipset) se jedna. Treba cipset prism
> 2.5 (defice wi) regulovat lze...
>
> PS: peknou prevodni tabulku najdes u me: http://www.chvalsiny.net/links.php
> Milan

Dobry den.
Omlouvam se, ze jsem poskytl, tak malo informaci.
Tak tady jsou pro uplnost:

wi0: <Intersil Prism2.5> mem 0xffbee000-0xffbeefff irq 10 at device 12.0
on pci0
wi0: using RF:PRISM2.5 MAC:ISL3874A(Mini-PCI)
wi0: Intersil Firmware: Primary 1.00.07, Station 1.03.06

Dekuji za odpoved, mel jste pravdu, ze jde o chipset prism 2.5.
Ale ma to jeden hacek a to FreeBSD >= 5.0 a ja mam 4.9.
Diky.
Nashledanou.

		-=<SmItA>=-