Softwarovy multiwan router

David Navara davidconf at nuabi.com
Sat May 22 01:39:30 CEST 2004

Zdravim,

existuji HW zarizeni, jako napr.
http://www.micronet.info/Products/adsl/SP890.asp , ktera umoznuji pripojit 2
WAN site (napr. ADSL a WiFi). To se da pouzit bud jako zalohovani
konektivity a nebo dokonce jako load balancing router, ktery vyuziva
najednou obe konektivity. Muzete si treba nastavit jaky datovy tok ma jit
jednim WAN portem a jaky druhym.

Netusite, jestli se totez neda udelat softwarove? Zasekl jsem se na tom, ze
NAT preklad adres, ktery se zadava v ipfw radkem

010 divert 8668 ip from any to any via rl1

vyzaduje zadani vnejsiho rozhrani a pritom ja bych tam jaksi potreboval
zadat 2 rozhrani :-)

Slysel jsem o GNU Zebra, coz by mel byt routovaci software, jen jsem to
nikdy nevidel v provozu a netusim, jestli to umi take load balancing a
jestli se to da nejak skloubit s tim NAT prekladem.

Diky ,

David