Ktory aDSL modem

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Thu May 20 22:43:00 CEST 2004

Mam zkusenosti s USB ADSL modemem Alcatel SpeedTouch, ktery standardne
dodava/dodaval Cesky Telecom. Rozchazel jsem to podle
http://www.freebsd.cz/doc/en_US.ISO8859-1/books/handbook/pppoa.html
Jediny zadrhel byl v tom, ze firmware, ktery se do modemu stahuje pres
USB pri kazdem spusteni, jsem stahoval z nejakeho webu spolecne s
driverem (neco na sourceforge.net) a v tom byl zakopan pes - stravil
jsem s tim nekolik hodin, nez jsem vyzkousel soubor firmware zkopirovany
z windows stroje, na kterem predtim modem uspesne fungoval. Samozrejme
ze od Alcatelu je dodavano jen CD se soubory pro Windows a tusim Mac. V
manualu je jen zminka, ze to funguje i na Linuxu a dost.
Nebyt toho problemu se souborem firmware, tak by to vlastne bezelo podle
handbooku na prvni pokus.

S pozdravem
Miroslav Lachman

--