IPF+IPNAT+DUMMYNET

goose goosefreebsd at pobox.sk
Thu May 20 16:01:15 CEST 2004

> Odvazne si dovoluji rict, ze takovych vysledku nedosahuji - u me se
> dummynet chovat tak, jak se ocekava. Mozna mate neumerne nastavenou
> velikost queue...
> --
> Petr Bezděk
> --

nenastavoval som ziadnu queue ,,..

nechal som to bez toho,,,ale ked som skusal prehadzovat queue ,tak som
postupne presiel od 1KB az po 50KB a pri velmi nizkej queue mi to islo
o dost pomalsie ako pri vysokej queue...
znamena to teda ,ze queue je najvyssi mozny bandwidth na jedno
spojenie ?  nikde som nevidel nejaku zrozumitelnu definiciu queue a
jej vplyv ..  vzdy je len
bw 256Kbit/s queue 16KB
bw 512Kbit/s queue 32KB  ...a podobne..niekde nebolo napisane co sa
stane ,ked zmenime queue na ine cislo..

JETHRO TULL 23.maja 2004 o 20,00
Bratislava, INCHEBA - hala C
info: +421 904 666 363, http://www.xl.sk
Predpredaj vstupeniek: http://www.ticketportal.sk, http://www.eventim.sk,
Dr. HORAK Bratislava, KIS Banska Bystrica, Bratislavske KIS