NAT podla WAN IP

goose goosefreebsd at pobox.sk
Tue May 18 10:59:47 CEST 2004

Zdarvim,,

mno pouzivam ipf + ipnat a pokusam sa rozbehat ten shaping s ipfw,,ale
zatial mi to moc nejde,,preto som si vymyslel toto nastavenie... dalsi
router by bol totiz m0nOwall,kde sa to nastavuje lahko :o)

no chapem to tak,ze sa vytvori nejake odvratenie paketov na cislo 8668
(redpokladam,ze si mozem dat lubovolne cislo...nie? ) kam bude pchat
vsetky pakety z jednotlivych subnetov...

potom sa vytvori nejake natd pravidlo ,ktore bude smerovat pakety
dalej ..... ale nechapem z toho co nastavuje ,ze to pojde do dalsieho
routeru ako ina IP...

Dakujem..

Zdar,

Zkusil bych to takto:

/sbin/ipfw -f flush
/sbin/ipfw add divert 8668 all from 10.1.0.0/24 to any via ed0
/sbin/ipfw add divert 8669 all from 10.2.0.0/24 to any via ed0
/sbin/ipfw add divert 8670 all from 10.3.0.0/24 to any via ed0
/sbin/ipfw add divert 8671 all from 10.4.0.0/24 to any via ed0
/sbin/ipfw add pass all from any to any

/sbin/natd -a ip_pro_10_1 -p 8668
/sbin/natd -a ip_pro_10_2 -p 8669
/sbin/natd -a ip_pro_10_3 -p 8670
/sbin/natd -a ip_pro_10_4 -p 8671

Nejsem ted u stroje, kde bych si to mohl vyzkouset, takze bez zaruky.
Nakonec, shaping muzete provat uz na tomto stroji.

--- Jarda Pavlicek
JETHRO TULL 23.maja 2004 o 20,00
Bratislava, INCHEBA - hala C
info: +421 904 666 363, http://www.xl.sk
Predpredaj vstupeniek: http://www.ticketportal.sk, http://www.eventim.sk,
Dr. HORAK Bratislava, KIS Banska Bystrica, Bratislavske KIS