NAT podla WAN IP

goose goosefreebsd at pobox.sk
Tue May 18 09:14:43 CEST 2004

Zdravim,,,,

chcem sa spytat ci je mozne spravit NAT tak, aby jednotlive subnety z
LAN boli presmerovavane na presne dane WAN IP ,ktore by sa stretavali
v dalsom routry a odtial by boli prelozene uz "normalne" a sli by do
internetu. Ide mi o to,ze mam na sietovke viac aliasov a pripajaju sa
na nu viacere subnety. AK by kazda z nich bola smerovana na inu WAN
IP, tak na dalsom routry by som mohol shapovat jednotlive IP a tym by
som shapoval jednotlive subnety.

potom by uz len stacilo pridelit novemu userovi IP podla toho do akej
skupiny by patril a mal by zdielanu linku s ludmi na jeho subnete.

http://www.pobox.sk/ - spolahliva a bezpecna prevadzka