HPT370 root mount failure...

Lubomir Majersky lumax at acompoprad.sk
Mon May 17 09:24:15 CEST 2004

Nenastal mi takyto problem, takze sa neviem k tomu vyjadrit. Cital som na
nete mnozstvo prispevkov. Viacero z nich pojednava o nespolahlivosti systemu
ci uz pred padom jedneho z diskov alebo po vymene disku, avsak je pravdou i
to, ze problemy su pri menej nazvem to spolahlivom HW-ri alebo v tom, ze sa
nepouziju rovnake disky. Nechcem tym povedat, ze HPT370 je naj radic, ale
doteraz som problemy nemal. Mam server Compaq ML350 so Smart Array 532 s Hot
Plug 72GB diskami, a mam dojem ze sa chova niekedy pochybnejsie ako server,
kde su IDE disky s HPT370.
Urcite bude na to viacero nazorov a privital by som reakcie a skusenosti  v
co najvacsom pocte.

Lumax