HPT370 root mount failure...

Michal Kapalka kapalka at mfn.sk
Mon May 17 07:22:12 CEST 2004

Ahoj, jedine kedy mi fungoval tento raid bolo ked som pouzil original
drivery s adresy http://www.highpoint-tech.com/USA/b370na.htm

Ale vzhladom na to ze som pouzival na tomto stroji 5.2.1 tak som musel
od toho upustit, avsak na 4.8 co som to skusal to fungovalo vazne
dobre samo si to dokazalo cez svoj vlastny soft managovat raid ako aj
replikovat po havarii.

Michal Kapalka

--
Best regards,