tydeni novinky z current

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Fri May 14 15:35:28 CEST 2004

On Thu, May 13, 2004 at 03:27:55PM +0200, Pav Lucistnik wrote:

> DragonflyBSD je ctvrte BSD vedle FreeBSD, OpenBSD a NetBSD.
> Vyznacuje se dvemi vecmi: prvni se jmenuje Matthew Dillon, a druhou je
> ze po dobu sve existence jeste neudelali ani jeden release.

M.D. je obecne povazovan za extremne kvalitniho programatora, takze bych
to bral jako positivum (mimojine tam dela i tusim Jeffrey Hsu)
to ze jeste nic nevydali by mi nevadilo pac to prijde a ten system je
natolik zajimavy ze se vyplati se na nej minimalne podivat...

spis mi vadi ze nefunguji veci diky kterym jsem si vybral fbsd jako svuj
OS cislo jedna a to: pkg_add -r (nemaji vlastni baliky - i kdyz
gobsd.com??), porty jsou reseny divne

roman