Sledovani trafficu a vyhodnocovani pomoci RRD-TOOL

Ondra Koutek koutek at o-k.cz
Tue May 11 17:10:53 CEST 2004

Tak jsem se nechal inspirovat a pustil jsem na gateway BANDWIDTHD.
Instalace z portu, nastaveni eth0 na xl0 a subnet 192.168.0.0 255.255.255.0
Podotykam, ze xl0 je venkovni interface a ze tam bezim natd.
Nicmene mi neustale visi stejna stranka o tom, ze bandwidthd sbira
informace.

Nevite kde by mohla byt chyba?

Ondra