NIC memory corrupt - irq konflikt ?

Peter Sedivy - PeSe pese at pese.sk
Mon May 10 19:10:50 CEST 2004

Dan Lukes wrote:

>     Kolize se, obecne, mohou vyskytovat i u switche - pokud je je
> spojeni "half-duplex". Pak kolize nastava v okamziku, kdy se obe strany
> pokusi vysilat soucasne.
>
>     U full-duplex spojeni by se obecne kolize vyskytovat nemely vubec a
> pokud ano, je to obvykle znamka toho, ze je neco spatne.
>
>     Casto to "neco" byva prave nekonzistentni detekce tech dvou
> zucastnenych stran na tom, zda je komunikace full nebo half -duplex ...

6% kolizii je moc.
Na Vasom mieste by som karty nenutil nasilu 100Full skor by som sa
snazil zistit ako je nastaveny ten 3Com, ci ma autonegociovane porty. Ak
ano, resp. ak budete mat vsetko ok karty sa Vam prepnu na 100 same
(dohodnu sa) [same, rozumej - musite zhodit a nohodit kartu, alebo aspon
vytiahnut a znovu zasunut kabel, alebo ak to sw dokaze, poziadat o
renegociaciu na sw]

		PeSe