Je tu zivot?

GeBu gebu at seznam.cz
Sun May 9 18:27:46 CEST 2004

> prakticky nemozne hlavne z ohladom na disk.. 340MB je dnes strasna
> rarita a nestaci to prakticky na nic.. IMO nema zmysel ani s tym
> experimentovat, zabijes plno casu a vysledok ziadny..
>
> MeX

Ještě to upřesním, ale už trochu odpověděl janf at softhome.net (díky).
Myslel jsem to tak, jestli má právě smysl shánět větší hardisk a
přidávat paměť - mám tu možnost. Abych pak nezjistil, že je to pomalé.
Jestli nebylo lepší sehnat windows 95 nebo 98.
Mám totiž zkušenosti s mandrake 10.0 na 450 MHz se 128 MB RAM s
prostředím IceWM a je to použitelné. Ale když jsem zkusil na tomto
počítači minimální instalaci mandrake, tak se mi to zdálo o dost
pomalejší (i třeba jen start a textový režim).
Ono mě totiž zmátlo, že to co je napsáno na www.freebsd.cz, že FreeBSD
běží od 386 a 4MB RAM.
GeBu