Je tu zivot?

Jan Friesse janf at softhome.net
Sun May 9 07:48:51 CEST 2004

> Diky. Tam jsem byl a pro oci nevidel :-) - klikal jsem na vsechno krome
> toho spravneho. Funkce prohledat archiv podle klicoveho slova tam neni,
> co (ja ji nenasel)?

> Zeptam se jeste jinak. Da se rozumne provozovat na PC (procesor 333 MHz
> Cyrix, 96 MB RAM, 340 MB HDD) pro domaci pocitac: web, e-mail, (mozilla)
> psani (OpenOffice.org), prehravani hudby? Dneska jsem tam zkousel
> mandrake a asi bych musel koupit vetsi hdd - sla nainstalovat jen
> minimalni konfigurace, ale i tak se mi to zdalo dost pomale (jel jsem v
> IceWM).
> [...]
No sam jsem na necem podobnem (tj. Celer 366 at 375 (kvuli pametem,
nemely pak 66 ale 75 Mhz :), 320 MB Ram a 3 GB HDD)), provozoval Linux
SUSE 6.2, RedHat 7.0 a FreeBSD (myslim ze to byla 4.5)). No oproti
Linuxu bylo FreeBSD ponekud sviznejsi. Jinak bych doporucil povisit
pamet aspon na 256, nedavat tam molochy typu KDE, GNOME. Mozna bude
problem s tim OO.org (prece jen, sezere to pameti opravdu hodne). No a
potom by to mohl byt celkem svizny stroj. Jinak opravdu rychly a
jakstaks pouzitelny kus softwaru je FreeDOS (ale furt je to bohuzel
jen DOS :( ).