CPU statistika

Pav Lucistnik pav at oook.cz
Wed May 5 16:07:28 CEST 2004

V st, 05. 05. 2004 v 15:48, Juriš Maroš píše:

> Dobry,
>
> Pokusam sa pomocou skrpitu zistit aktualne zatazenie CPU.
> Skusal som prikaz "sa" ale za nic nasvete nemozem pochopit
> ako z neho dostat tuto aktualnu hodnotu. Mozete mi pomoct?
> ("Man 8 sa" uz som presiel 3x z kazdej strany)

sa je soucast system accountingu, to neni pravdepodobne to co hledate.
jak presne si predstavujete "aktualni zatizeni CPU"? muzete zkusit
parsovat treba vystup prikazu uptime(1) pro hodnoty loadu nebo vmstat(8)
pro procenta zatizeni procesoru (posledni tri sloupce)

--
Pav Lucistnik <pav at oook.cz>
Co vime o lasce? Laska je jako hruska. Hruska je sladka a ma urcity