SURNE !!! ---> TLACIAREN <---

Juraj Lutter freebsd-users-l at wilbury.sk
Tue May 4 15:56:01 CEST 2004

On Tue, May 04, 2004 at 03:28:11PM +0200, freebsd at devnet.sk wrote:
> btw. co je to  lpt0: Interrupt-driven port a ako to odstranit abt tam nebolo nic
> interrupt ???

Mate _vobec_ ponatie o tom, ako paralelny port funguje? A co je to
zariadenie lpt0 a ulpt0?

> Takze tlaciaren mi nechce fachcat ani na ulpt0 ani na lpt0,
> skusal som to ces cups, ale bud mi tlaci prazdne strany, alebo vobec
> nereaguje.... co s tym ???
>
> Vopred dakujem za odpoved,
> DNX

...a potom clovek nema byt neprijemny, ked vidi ignorantstvo dokonca
aj v pravopisnej stranke takychto prispevkov.

Mimochodom, do kazdeho prispevku vkladate "SURNE" do subjectu. To aby
si to vedeli useri lepsie filtrovat?

Ako povinne citanie na dobru noc odporucam http://freebsd.org/handbook
Mozno potom konecne pochopite, ako FreeBSD vlastne funguje, aka je
jeho filozofia a ako k nemu pristupovat.

otis

PS: Ospravedlnte prosim ostrejsi ton mojho prispevku, bol cisto
zamerny pri pohlade na to, ako sa odtialto obcas vynori prispevok,
ktory by sudny clovek cakal skor z linux at linux.(cz|sk).

--
Juraj Lutter                                    |  () Ascii Ribbon Campaign
http://www.pd.sk/                               |  /\ Support plain text e-mail