mount a part 22

Zbynek Houska zbynh at seznam.cz
Mon May 3 17:20:19 CEST 2004

On Mon, May 03, 2004 at 10:50:40AM +0200, Martyn conf. wrote:
> Zdravim vsechny,
>
> mam harddisk 160GB (Seagate) a rozdelil jsem si ho na hrisny pocet
> logickych disku. Delam diplomku a potrebuji zde mit velky pocet ruznych
> operacnich systemu. Objevil jsem utilitku, ktera mi vypise toto rozdeleni
> (disktype - vypis viz nize). Na Partition 22 mam 50GB logicky disk s FAT32
> a daty. Ted bych chtel tuto partition pouzivat z uzivatelskych Widli v
> pocitacich zapojenych v siti. "Zatancil" jsem si tedy Sambu a rozchodil ji.
> Bohuzel mi nefunguje mountovani Partition 22. Pouzivam FreeBSD 4.9 Stable,
> kde jsou devices ad0s1 az ad0s19.
A jak pripojujes ostatni DOS/NTFS partisny? Mas je tam, co jsem si vsiml
na 18, 19, 20, 21 atd.
Mozna musis pouzit "c"(mount -t msdos /dev/ad0s22c /mnt/neco) jako celej
slice a pokud ani tohle nepomuze, tak s tou partiton asi neco je.

Zbynek
--
If you cannot work with love but only with distaste it is better that you
should leave your work.