prohlizeni manualovych stranek ve Windows

mkes at ra.rockwell.com mkes at ra.rockwell.com
Mon May 3 13:17:35 CEST 2004

No, uz mi odpovedeli jini. Ja mam totiz vsechny servery na freebsd a myslel
jsem, ze si tam manualove stranky pro cilovou platformu vykopiruju do
nejakeho adresare a zpristupnim pres nas webserver. Zatim je mam na te
windows(i) masine kde je to vyvojove prostredi a mohu pristupovat jen pres
terminal CygWin emulatoru. Ale pravda nenapsal jsem to.

Mira

Roman Neuhauser <neuhauser at chello.cz>@freebsd.cz on 05/03/2004 11:08:30 AM

Sent by:    users-l-bounces at freebsd.cz

cc:
Subject:    Re: prohlizeni manualovych stranek ve Windows

# mkes at ra.rockwell.com / 2004-05-03 10:04:23 +0200:
> Mam takovy projekt na proslapani cesticky vyvoje aplikaci pro Linux na
> procesoru ARM/XScale ale jednim a pozadavku je ten vyvoj delat ve
Windows.
> Vyvojove prostredi, crosscompiler apod. mam, ale tohle mi chybi.

    A Vase otazka ohledne FreeBSD zni...?

--
If you cc me or remove the list(s) completely I'll most likely ignore
your message.    see http://www.eyrie.org./~eagle/faqs/questions.html