Realtek 8029 - full/half duplex ?

Pavlicek Jaroslav Ing. Jaroslav_Pavlicek at kb.cz
Mon May 3 10:26:39 CEST 2004

Rozsirenost, spolehlivost, podpora ...
Jinymi slovy - proc ne 8139, jakou jinou?

Mam server, ze ktereho bootuje a pracuje na nem 20 stanic, takze sit je na nem vytizena opravdu na max, co to snese. Mam tam prave zmineny  realtek. Pomuzu si, kdyz zainvestuji do nejake jiné sitovky? Do ktere?

Z toho, co jsem na internetu nasel jsem pochopil, ze vyhody lepsich karet jsou podpora QoS a ruznych servisnich vychytavek, coz pro mne asi není zajimave. Potrebuji maximalizovat pruchodnost a minimalizovat zatez CPU.

--- Jarda