Realtek 8029 - full/half duplex ?

Juraj Lutter freebsd-users-l at wilbury.sk
Mon May 3 10:03:13 CEST 2004

On Mon, May 03, 2004 at 09:33:59AM +0200, Břetislav Kubesa wrote:
> Ma vubec ed ovladac pro Realtek 8029AS podporu pro zmenu half-full duplex
> pro UTP? Popr. lze tu zmenu nejak vynutit-existuje jiny ovladac pro FreeBSD
> ? 8029 chipy pry nemaji podporu pro automatickou volbu zmeny duplexu a
> detekci media. Muze mi k tomu nekdo rict vice ?

Budem zase neprijemny: Je nejaky SKUTOCNE VELMI ROZUMNY dovod k
pouzivaniu sietovych kariet Realtek? Odpoved: CENA neakceptujem.

Dakujem
otis

--
Juraj Lutter                                    |  () Ascii Ribbon Campaign
http://www.pd.sk/                               |  /\ Support plain text e-mail