Funguje Nastavenie jednoduchej siete - 2xPC + Cross cable

Stano Sitar sitar_vim at procaut.sk
Fri Apr 30 09:22:52 CEST 2004

Zbyne(k Burget wrote:

> Co dela ping ze "serveru" na "desktop"? (i v pripade W98 i v pripade
> FBSD na "desktopu")
> Funguje sitovka na desktopu pod FBSD? (co rika dmesg?)
> Jak je nastavena maska a IP na desktopu? (co rika ifconfig?)

Dakujem za tipy.
Uz mi to funguje.
ping z jedneho na druhy aj naopak,
dokonca viem cez mc pozerat aj na sambovske zdielane disky
na serveri. Parada. A samozrejme ssh.

Problem bol v tom, ze po "nainstalovani" siete cez sysinstall
configure, network je potrebne restartovat stroj (alebo aspon
niektore sluzby)

Stano