Odmietnut mail

Michal Kapalka kapalka at mfn.sk
Thu Apr 29 09:50:06 CEST 2004

Ahoj :) Ak chces filtrovat spravy podla pripon ci uz body alebo header

tak ja to mam spraveny e takto :

na www.mfn.sk/temp-download/postfix je ukazkovy subor mozes si ho
skopnut v postfixe si das postmap subor a vytvori databazu :)

postfix musis mat skomileny s podporou pcre perl compatible regular
extensions

nastavenie v main.cf ====> :

header_checks = pcre:/usr/local/etc/postfix/body_checks
body_checks = pcre:/usr/local/etc/postfix/body_checks

Michal Kapalka ( fofo )

--
Best regards,
 Michal                            mailto:kapalka at mfn.sk