Network monitor v realnom case II.

Lubomir Majersky lumax at acompoprad.sk
Thu Apr 29 09:32:55 CEST 2004

Zdravim,

"vie niekto doporucit co pouzit na monitoring objemu prenesenych dat v
realnom case (sekunda za sekundou)? V intranete mam masinu, kde bezi FreeBSD
4.9 (dns,ftp,www,mail....mrtg - nim monitorujem traffic public if routra) na
nej by som chcel spustit SW na monitoring, ktory by mal monitorovat privatny
if a public if routera......."

Takto zacala moja otazka. Uz to mam vyriesene. Nedalo mi a prenural som este
raz IOG. Mal som chybu v konfiguraku iog.cfg. IOG bezi tak ako ma a udava
presne hodnoty nakolko cita priamo z IF octety IN/OUT a samozrejme staci ho
spustat raz za hodinu. Mea Culpa.