prepojeni disku

Tomáš Hehejík THehejik at seznam.cz
Sun Apr 25 22:39:07 CEST 2004

Dobry den, mam nasledujici problem:
Do sveho systemu jsem pridal novy ATA disk a stavajci disk s nainstalovanym
FreeBSD jsem fyzicky prepojil z pozice master na primarnim IDE kabelu na pozici
master sekundarniho IDE kabelu. Od teto chvile nastaly problemy.
Jsem sice schopen z disku na druhem IDE kabelu nabootovat FreeBSD, ale
to se zrejme nelibi jadru ktere neni schopno pripojit root slice /, kterou hleda
na zarizeni /dev/ad0s1a. Upravou fstab se problem neresi, jelikoz zarizeni /dev/ad2s1a
neni nakonfigurovano a tudiz nelze pouzit.
Prosim poradte jak tento system zprovoznit. Pouzivam FreeBSD 4.9-STABLE.
Dekuji