zgv port, registrace infa

Pav Lucistnik pav at oook.cz
Sat Apr 17 14:05:13 CEST 2004

V pá, 16. 04. 2004 v 18:29, Radim Kolar píše:

> muze se nekdo mrknout na ports/graphics/zgv a rici mne proc se nezaregistruje
> info soubor do infodiru kdyz delam make install? Kdyz si zgv binarni balik
> prenesu na druhej pocitac tak to funguje ok. V kazdem pripade se vsak pri
> deinstalaci snazi ten info soubor odregistrovat.

Chybi ti tam install-info prikaz v do-install: targetu. Ten se sam
neudela ani kdyz definujes makro INFO, protoze obvykle si ho zaridi
primo instalace daneho softwaru a delat druhy by byla duplicita.

Odinstalaci portu uz puvodni software neridi takze tam se install-info
provede.

--
Pav Lucistnik <pav at oook.cz>
Co vime o lasce? Laska je jako hruska. Hruska je sladka a ma urcity