Chyba pri startu

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sat Apr 17 08:46:18 CEST 2004

Pavel HRUBÝ wrote:

> Tak to plne souhlasim, jen bych upresnil ze nastvit PnP OS v BIOSu na NO,

	Pokud to ale na tehle hodnote ma uz ted, preci jen bych doporucoval
zkusit "ANO" ...

	Jinak ale - ja mam lepsi zkusenost s "ano". Prinejmensim tehdy, kdyz je
v pocitaci podporovany hardware. Ale je pravda, ze u nepodporovaneho je
"ne" obcas vhodnejsi (an druhou stranu - to je proste nepodporovane
zelezo, takze muzeme byt radi, ze to na nem vubec bezi) ...