cvsup ftp proxy win

Martin Horcicka horcicka at freebsd.cz
Fri Apr 16 09:58:07 CEST 2004

Ahoj,

ZbynÄ^[k Burget (2004-04-16 07:10 +0200):

> Musim se trochu zastat - kde vidite parazitovani na cizich
> threadech?!?!?! Pokud se nepletu, "servisnonstop QUICK" pouzil svuj
> vlastni subject (pokud jsem tedy neco neprehledl. Nicmene by stalo za
> to, aby cetl i ostatnĂ­ thready, ve kterych se prave zrovna ted probiralo
> tema s odpovedi na jeho otazku...

jde o to, ze vetsina e-mailovych klientu umi tridit prichozi zpravy podle tzv.
"threadu", tedy, velmi volne prelozeno, podle tematu hovoru. V tomto modu je
presne videt na kterou zpravu dotycny svou zpravou odpovida. Je to zajisteno,
tusim, pomoci hlavicek Message-ID a In-Reply-To. "servisnonstop QUICK" sice
zmenil predmet na "cvsup ftp proxy win", ale ve skutecnosti odpovidal na
zpravu Martina Solcianskeho s predmetem "Re: (cvsup|ftp).sk.freebsd.org". V
takovem pripade nejde jen o to, ze se nove tema zatridi nekam doprostred
jineho, ale take o to, ze jelikoz nekteri e-mailovi klienti umi na pozadani
uzivatele ignorovat nove zpravy v danem threadu, mnozi uzivatele si spatne
poslanou zpravu ani nemusi mit ani sanci precist. To jen pro vysvetleni. ;-)

Martin