4.x vs. 5.x

lada ladislav.krticka at mk.cvut.cz
Wed Apr 14 23:35:09 CEST 2004

Taky zdravim

ja jedu v frbsd 5.2.1, protoze umi mountit SATA disk a muj IDE disk se
konecne hlasi jako udma100 (a ne nejaka 66 jako u 4.x) , takze jsem
nucenej hardwarem:)) jinak si na vykon krome grafiky (mam radeon 9200-jeji
koupe byl krok vedle) a tedy Xek nemuzu stezovat... koduju mpegy a po teto
strance jsem nadmiru spokojen
Lada