SMP systemy | SCSI jine, nez od Adaptecu ?

Tomas Morstein TomasMorstein at seznam.cz
Wed Apr 14 21:32:03 CEST 2004

Uz se tady mluvilo o SMP masinach na FreeBSDcku, takze bych se chtel zeptat:
    Mame SMP server a na nem Linux Debian. Ale na nasem NS - nejaka
jednoprocesorova mrcha - je FBSD5.
Mne by zajimalo, jake mate zkusenosti s SMP podporou nad BSD systemy,
myslite, ze to ma FBSD lepsi nebo to vyjde nastejno ? Tusim, co mi v
teto konferenci muzete rict, ale prosim, zkuste to brat, jako vas
problem, protoze se mi nechce prekopat system. Ale jestlize se zvysi
vykon, tak bych to asi podstoupil.
Ten Linux to ma docela slusny a ne, ze bych s nim nebyl spokojen, ale
radsi bych tam videl FBSDcko...
Jeste info o systemu: 4x iXeon, 4GB RAM, UW160 SCSI... no proste zadna
plecka
    Dalsi problem mam na me domaci masine na ktere na rozdil od serveru
nemam SCSI radic od Adaptecu, ale od Initia.
Linux mi initio nasel v pohode ( nahral jsem modul initio.ko ), ale v
dokumentaci k FBSD jsem zatim nasel info jen o Adaptec-ich skazinach.
Jak to mam rozchodit na FBSD ?

    Predem dekuji za pripadne reakce,
        s pozdravem Tomas Morstein