problem s apachom

Milan Vician milan.vician at nextra.sk
Wed Apr 14 16:08:50 CEST 2004

> Zkuste nejdrive z Apache vyhodit PHP abyste overil zda je to tim. Me
> pomohlo do PHP nezakompilovat nektere extenze, ale bohuzel jsem nemel
> moc casu laborovat nad tim, ktera/ktere problem zpusobuji. Takze zkuste
> co nejokuchanejsi PHP a postupne pridavejte rozsireni, ktera potrebujete.

Toto, co pises sa mi zda celkom rozumne. A aby som co najviac skratil cas
testovania, tak by som Ta chcel poprosit, keby si poslal zoznam extenzii,
ktore mas pridane v php Ty. Aby som proste nemusel testovat uplne od
zaciatku. Tie chyby sa totiz vyskytuju velmi nahodne, takze s Tvojou
pomocou to budem testovat mozno o niekolko dni menej.

Milan