problem s apachom

Juraj Lutter freebsd-users-l at wilbury.sk
Wed Apr 14 12:59:42 CEST 2004

On Wed, Apr 14, 2004 at 12:29:36PM +0200, Milan Vician wrote:
> Tento problem som mal aj pri PHP 4.3.4, takze si nemyslim, ze za to
> moze PHP 4.3.5.
> Skor si myslim, ze je to problem s Apachom a preto ma zaujima, ci by
> nepomohlo spravit upgrade na Apache2.

Toto vyzera byt na nejaky genericky problem s kombinaciou
apache(2)+php+freebsd. Pod Linuxom taketo chovanie nepozorujem,
kdezeto pod FreeBSD ano (ale nevadi mi to, lebo ako sa zda,
neprejavuje sa to nejak velmi navonok smerom k pouzivatelom).
Pozorujem to s roznymi verziami FreeBSD, apache a php.

Podujal by sa niekto na nejaky hlbsi debugging toho kodu? Ja osobne by
som to sice mile rad urobil, avsak nedisponujem casovym a v poslednej
dobe uz skoro ani technickym potencialom vhodnym na testovaci stroj.

otis

--
Juraj Lutter                                    |  () Ascii Ribbon Campaign
http://www.pd.sk/                               |  /\ Support plain text e-mail