Problem s POP3

Martin Solciansky solko at imladris.sk
Wed Apr 14 11:51:56 CEST 2004

tomu prednost davam aj, avsak problem sa tym neriesi.

u nas sa teraz mnozia pripady (outlook, outlook express - dokopy ich uz je
asi 6), ked si klient nedokaze stiahnut postu cez pop3 (courier-imap).
vyhodi to chybovu hlasku v style: server ukoncil spojenie. ked si to pozriem
z loggov a aj podla tcpdumpu, klient si klasicky urobi user/pass, potom
stat, nasledne na to retr... a potom pauza 15 sekund, klient sa odpoji a
server to zalogguje ako disconnected... tato chyba vsak pretrvava a
nevyskytuje sa nahodne, tj. zatial sa im tu postu stiahnut nepodarilo.
doteraz sa nam ju vyriesit nepodarilo. z inych o/oe to fici uplne normalne.
a cele to zacalo zhruba pred 2 tyzdnami...

skuste, co povie kolega tcpdump.

s.