(cvsup|ftp).sk.freebsd.org

Juraj Lutter freebsd-users-l at wilbury.sk
Wed Apr 14 10:34:44 CEST 2004

On Wed, Apr 14, 2004 at 10:15:18AM +0200, Martin Solciansky wrote:
> asi ste to nepochopili. pisal som, ze je povoleny 'iba jeden konekt per ip
> adresa', co u mna znamena, ze z 2 ip adries je mozne urobit 2 konekty a nie
> to, ze je mozne urobit 1 konekt celkovo. globalny limit je 10.

Chcem tymto podakovat Martinovi za to, ako ochotne celu vec zriesil.
Btw. ak by sa nasiel niekto, kto by bol ochotny nejak podporit tento
projekt (napr. lepsim HW, nez na akom to bezi teraz), boli by sme
velmi radi a urcite by sme zvazili aj zvysenie limitov na cvsup
sluzbu, ktora nepochybne "zozerie" najviac resourcov (robi velmi velky
I/O load).

Dakujem.

otis

--
Juraj Lutter                                    |  () Ascii Ribbon Campaign
http://www.pd.sk/                               |  /\ Support plain text e-mail