All mbufs exhausted, please see tuning(7).

Martin Hudec corwin at aeternal.net
Wed Apr 7 17:12:46 CEST 2004

Ahoj,

	a preco by nas cakali zaujimave hodiny? :)

	Sprav si whois na tu IPcku, a skus pripadne kontaktovat zodpovednu
osobu, nez bezhlavo blokovat traffic.. niekedy sa ti totiz moze ozvat dakto,
koho necakas a potom sefstvu vysvetlujes, preco si mesiac dozadu blokoval
neaku IP :).. mne sa to uz stalo, poucil som sa...

	Ani na markize, ani u seba, ani na dalsom serveri neevidujem ziadne
extremne pokusy o ftp..

	Chalanovi odisli mbuffre, stane sa.. mne nepresiahne mb_map use
hodnotu 29%, cize mam rezervu aj na spicky.. riesenie tohto problemu tu uz
tusim bolo popisane..

	prajem pekny den,
	Martin

--