stazeni portu pres proxy

Petr Řehoř Petr.Rehor at i.cz
Tue Apr 6 19:41:35 CEST 2004

> a dostal jsem se dal konecne kompiluju ale u 9 ftp serveru z
> 10 mi to ted hlasi chybu "Protocol error" misto "connection
> refused"?

Ja bych si tipnul ze je to spis 10 z 10 :-0

Chyba bude ve specifikaci protokolu pouzitym pro komunikaci s
proxy serverem. Pokud pouzijete zapis uvedeny v prikladu nahore,
tak fetch pouzije defaultni protokol FTP, ale vas proxy server
nejspis pouziva pro komunikaci s klientem HTTP protokol (nezavisle
na tom jaky protokol pouzije proxy server pro komunikaci s cilovym
strojem). Zkuste si to opravit na takovyto tvar:

	HTP_PROXY=http://<proxy>:<port>
	FTP_PROXY=http://<proxy>:<port>

Podrobnosti o nastaveni techto a dalsich promennych najdete v

	man fetch

a zejmena v

	man 3 fetch

Petr Rehor
S.ICZ a.s.
Pobocka Ceske Budejovice
J. S. Baara 40, 370 01 Ceske Budejovice, CZ
Tel: +420 387 312 808
Fax: +420 387 311 480
mailto:petr.rehor at i.cz
http://www.i.cz